loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 89 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ محکوم از رامین مرتاضی

مثل سرمای بارونم تو احساسی که محکوم

تب تشویش من حالا از دور معلومه

دارم تا انتها می رم مسیر راه مرداب رو

از این دلواپسی سیرم بگیر این کلبه خواب رو

به حکم قلب درگیرم دارم از خاطرت می رم

تمومه لحظه هام با تو روزامو پس نمی گیرم

دلم می گیره از رفتن ولی تقدیر من اینه

هنوز عشقتو دارم تو پستوی همین سینه

یه شب آهنگ دلتنگی می خونم سازه من کوکه

دلم فریاد خاموشو به هرچی عشق مشکوکه

یه حس تازه تر داره منو از خونه می گیره

بزار دنیامو بردارم با اینکه عاشقت هستم

نپرسیدی کجای شب به دست جاده پیوستم

یه عمری بی تو محکومم به دنیایی که بخشیدی

دارم می رم بدون اما برام هم قد خورشیدی



دانلود آهنگ محكوم با حجم 1.3 مگابايت با کیفیت 56 |

دانلود آهنگ محكوم با حجم 3.5 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 785
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 855
  • بازدید ماه : 855
  • بازدید سال : 12,024
  • بازدید کلی : 64,947