loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 126 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ یکی جای من هست از پویا سالکی

یکی به جای من هست که تو دلت نشسته

اینم سهم من از دنیا به هیچ کسی

نمی گم چطور دلم شکسته

گذاشتی بمونم تنها

امشب حال دلم بده

تو می دونی دلم از چی پره

حالا مرگ این رابطه برای من دور از تصوره

می خوام ببخشمت تو رو

با اینکه باز به من گفتی برو

یکی به جای من هست که تو دلت نشسته

اینم سهم من از دنیا به هیچ کسی

نمی گم چطور دلم شکسته

گذاشتی بمونم تنها

اشکام می ریزه رو گونه هام

دروغ چرا هنوزم تو رو می خوام

بری می میرم از غمت ولی بازم

می خوام ببخشمت

یکی به جای من هست که تو دلت نشسته

اینم سهم من از دنیا به هیچ کسی

نمی گم چطور دلم شکسته

گذاشتی بمونم تنها

یکی به جای من هست که تو دلت نشسته

اینم سهم من از دنیا به هیچ کسی

نمی گم چطور دلم شکسته

گذاشتی بمونم تنها

امشب حال دلم بده

تو می دونی دلم از چی پره



دانلود آهنگ يكي جان من هست با حجم 1.5 مگابايت با کیفیت 56 |

دانلود آهنگ يكي جان من هست با حجم 4.1 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 11,189
  • بازدید کلی : 64,112