loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 92 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Mozilla SeaMonkey v2.12 - نرم افزار مرورگر اینترنت موزیلا سیمانکی

مرورگر Mozilla SeaMonkey از خانواده نرم افزار های موزیلا می باشد که از سرعت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. محیط مرورگر موزیلا سیمانکی بسیار کاربر پسند بوده و به صورت مدرن و با معماری کراس پلتفرم ارائه شده توسط پروژه موزیلا طراحی شده است. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای وب، شتاب سخت افزاری، سرعت جاوا اسکریپت بالا و ... پشتیبانی می کند. از جمله امکانات محبوب این مرورگر می توان به باز کردن چندین تب، مسدود کردن تبلیغات، نوار موقعیت هوشمند، جستجو، ابزارهای توسعه وب نظیر دیباگر جاوا اسکریپت، پشتیبانی از افزونه، همگام سازی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد.  مجموعه نرم افزار اینترنتی آزاد و رایگان است که در امتداد پایان توسعه مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا عرضه می شود. این مجموعه نرم افزاری جایگزین مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا می باشد که برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز در دسترس است.

مدیر بازدید : 72 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود +Google - نرم افزار موبایل شبکه اجتماعی گوگل
با گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی همچون facebook و استقبال بی نظیر مردم از آنها، شرکت Google شبکه ای اجتماعی تحت عنوان +Google را راه اندازی کرده است که از استقبال بی نظیری برخوردار شده است. نرم افزار +Google امکان اتصال به این شبکه را بر روی موبایل فراهم می کند.
مدیر بازدید : 93 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Yahoo! Messenger Tweaker v1.3.1.0 - نرم افزار افزودن امکانات ویژه به یاهو مسنجر

نرم افزار یاهو مسنجر با وجود محبوبیت و پرکابربرد بودن، هنوز دارای اشکالات خاصی است که با استفاده از نرم افزار Yahoo! Messenger Tweaker، قادرید امکانات مختلف و جالبی را به یاهو مسنجر خود بیافزایید. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و تنها کافیست دو بار بر روی فایل آن کلیک کرده و از استفاده از آن لذت ببرید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار کاربر پسند و دلنشین است به طوری که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به سادگی از آن استفاده کنند. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار نمایش تمامی پنجره های چت به صورت Tab می باشد. لذا به جای باز کردن پنجره های گفتگوی متعدد برای گفتگو با دوستانتان تنها یک پنجره فعال دارید که با جا به جایی بین تب ها می توانید به صورت خیلی راحت تر اقدام به چت و گفتگو و تبادل اطلاعات با دوستانتان کنید. اگر از انیمیشن آغازین یاهو مسنجر خسته شده اید و علاقه مندید تا هنگامی که وارد ID خود می شوید به مشاهده یک انیمیشن جالب دیگر به جای خندانک همیشگی یاهو بنشینید، کافی است از میان گالری انیمیشن ها یک انیمیشن را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک فایل SWF (فلش) دلخواه را برای این بخش در نظر بگیرید.

مدیر بازدید : 77 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Mozilla Thunderbird v15.0 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل
Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.
مدیر بازدید : 78 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود ESET Mobile Security - نرم افزار موبایل آنتی ویروس ESET

از موبایل یا تبلت خود در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب با نرم افزار معروف و پرطرفدار ESET Mobile Security محافظت کنید. کمپانی ESET نسخه موبایل آنتی ویروس خود را منتشر کرده است. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت اسکن فایلها و برنامه ها، دزدگیری کامل با قابلیت قفل گوشی از راه دور، پاک کردن اطاعات، شناسایی محل سارق، رمز گذاری روی برنامه ها و بازی ها، مدیریت برنامه ها، جلوگیری از پاک کردن برنامه و... اشاره کرد.

مدیر بازدید : 92 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود EximiousSoft Banner Maker v5.00 - نرم افزار ساخت بنرهای زیبا

امروزه با توجه به افزایش نیاز کاربران اینترنتی به تبلیغات و طراحی سایت های تبلیغاتی با بنرهای جذاب و گیرا و از طرفی کمبود وقت لازم برای طراحی تصاویر و بنر های تبلیغاتی توجه کاربران به سوی نرم افزارهایی که بتواند نیاز آنها را در این زمینه و به راحتی فراهم کند جلب شده است. اگر شما نیز یکی از علاقمندان طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی هستید به شما نرم افزار EximiousSoft Banner Maker را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار، ابزار پیچیده ای برای ایجاد و ساخت صفحات اینترنتی کاربر می باشد که در عین پیچیدگی، استفاده ی آن بسیار ساده می باشد. حتی اگر شما تا به حال تجربه ی ویرایش هیچ عکسی را نداشته باشید به کمک این نرم افزار و به راحتی می توانید بنر های جذاب و گیرا ،تصاویر پر زرق و برق، لوگو و تصاویر انیمیشن و ... را ایجاد نمایید. این نرم افزار فیلتر های تصویری قدرتمندی مانند Bevel Edge ،Drop Shadow ،Glow و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد.

با کمک این ابزار قدرتمند می توان بیش از صد تصویر پیش زمینه، متن و اشکال متحرک به وجود آورد که این امر به کاربر در راستای سهولت و سریع اجرا شدن نیازش کمک فراوانی می کند. علاوه بر این می توان تصاویر گرافیکی را با فرمت های JPG ،GIF ،PGN ایجاد نموده که نتیجه به صورت مستقیم در صفحات اینترنتی قابل مشاهده است. به منظور طراحی بنر انیمیشنی در یک مرحله این نرم افزار بیش از 30 مورد افکت خاص در اختیار کاربر قرار می دهد.
مدیر بازدید : 85 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Windows XP SP3 x86 Integrated August 2012+SATA - ویندوز ایکس پی، سرویس پک سه همراه با جدیدترین آپدیت ها
(91/6/7) تغییرات:

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ 18.08.2012 می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند. ولی همانطور که می دانید اکثر افراد به خصوص در ایران از نسخه Genuine ویندوز ایکس پی استفاده نمیکنند زیرا اگر بخواهند از نسخه  Genuine یا همان اورجینال استفاده کنند باید با قیمت بسیار بالایی آنرا از سوی شرکت مایکروسافت خریداری کنند در نتیجه اکثر افراد از ویندوز کپی شده استفاده می کنند که این امر سبب می شود تا نتوانند آپدیت های جدید ویندوز خود را از سوی شرکت مایکروسافت دریافت کنند زیرا اگر ویندوز به سرور شرکت اتصال یابد Genuine بودن آن مورد برسی قرار میگیرد که اگر ویندوز کپی شده باشد غیر فعال شده و برای فعال نمودن آن باید از روشهای مختلف هک استفاده نمود در نتیجه کسانی که از نسخه های غیر اورجینال استفاده می کنند هرگز آن را آپدیت نمی کنند البته تعدادی اندکی از افراد هم هستند که ویندوزشان Genuine و کاملاً اورجینال است اما برای دریافت فایلهای آپدیت جدید از سوی شرکت مایکروسافت نیازمند به سرعت اینترنتی بسیار بالایی هستند که این مسئله هم در ایران خود مشکل بسیار بزگی است.
مدیر بازدید : 75 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v15.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس
Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
مدیر بازدید : 74 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود MAGIX Video easy HD v4.0 - نرم افزار ویرایش ساده اما با کیفیت فیلم ها
از سری نرم افزارهای ویرایش فیلم که این بار در ادامه محصولات کمپانی MAGIX به آن اشاره خواهیم کرد MAGIX Video easy HD نام گرفته است. ابزاری حرفه ای که اصلا فلسفه انتشارش ساده بودن کار با آن است. این ابزار به شکلی طراحی شده که همه می توانند از آن بهره ببرند، واسط کاربری به مانند ابزارهای دیگر نیست و کاربر به راحتی می تواند در طول چند دقیقه تمامی بخش های مختلف نرم افزار را زیر و رو کند. این ابزار بهترین گزینه های برای افرادی است که می خواهند اولین گام ها را برای ویرایش فیلم ها بردارند ، به عبارت دیگر MAGIX Video easy HD مناسب برای خانواده هایی است که هرچند اطلاعات زیادی از سیستم های رایانه ای ندارند اما می پسندند که فیلم های خانوادگی گرفته شده با دوربین های دیجیتالی را خودشان ویرایش و تدوین کنند. البته امکانات نرم افزار به مانند واسط کاربری و نامش آنقدرها هم ساده نیست و تقریبا تمامی امکاناتی که در دیگر نرم افزارها هم یافت می شود در این ابزار گنجانده شده و تنها طرز قرار گرفتن آن ها در نرم افزار کمی متفاوت است. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری ، Import از انواع دوربین های دیجیتالی در ورودی ها ، ویرایش انواع ویدئوهای موجود برروی هارددیسک سیستم ، کیفیت فوق العاده هم در زمان ویرایش و هم در زمان گرفتن خروجی ، امکانات تبدیل از انواع مختلف سیستم های ویدئویی نظیر فیلم های VHS ، وجود مجموعه ای از افکت ها  و Transition ها که دستان کاربر را برای جذاب تر کردن خروجی باز تر خواهند کرد ، پیش نمایش لحظه به لحظه از تمامی کارها و در نهایت هم گرفتن خروجی به انتخاب کاربر از جمله خصوصیت هایی هستند که در نسخه ی جدید MAGIX Video easy HD دیده می شوند.
مدیر بازدید : 55 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Photo Studio PRO v0.9.4 - نرم افزار ویرایش عکس
نرم افزار Photo Studio PRO یکی از نرم افزار های ویرایش می باشد که به دلیل محیط کاربر پسند، ابزار های کاربردی، جحم کم و... توانسته با دیگر نرم افزاری های ویرایش به رقابت بپردازد و پیشی بگیرد. این نرم افزار امکاناتی بسیار شبیه و نزدیک به فتوشاپ دارد که باعث میشود شما دیگر عکس های خود را برای ویرایش به PC انتقال ندهید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 11,202
  • بازدید کلی : 64,125