loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 70 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ رفتی که رفتی از ناصر صدر

 دلم برات تنگ شده نیستی کنارم

هنوز باور نکردم تو رو ندارم

این همه احساسم رو به پات گذاشتم

اما  چه راحت می گی دوستت نداشتم

مگه نگفتم بمون رفتی که رفتی

شدم خراب و داغون رفتی که رفتی

دلت چطوری اومد تنهام بزاری

برام خبر اوردن دوستم نداری



عشق ما اشتباه بود خودم می دونم

اما تا وصلت شدم من نمی تونم

که بی تو یه گوشه تنها بمونم

شب و روز با گریه برات بخونم

اخ که چه راحت به من تو دل نبستی

شیشه ی احساسم رو زدی شکستی

برو خجالت نکش سر قرارت

مگه نگفتم بمون رفتی که رفتی

شدم خراب و داغون رفتی که رفتی

دلت چطوری اومد تنهام بزاری

برام خبر اوردن دوستم نداری

قصه ی هر دوتامون حالا تمومه

این همه خوبی کردن برام حرومه

نفرینتم نکردم خدا نگه دار


دانلود آهنگ رفتي كه رفتي با حجم 1 مگابايت با کیفیت 56

دانلود آهنگ رفتي كه رفتي با حجم 2.5 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 11,299
  • بازدید کلی : 64,222