loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 67 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (3)
نگاه نگران مادر و چشمهای پر از دلهره پدر حکایت از دردی کهنه دارد. صورتهای رنگ پریده و خسته این دو نفر نشان می دهد بیخوابی و چشم انتظاری، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی فقیرانه آنهاست؛ زندگی که با دردها و گریه ها و اشکهای دختر پنج ساله آنها رنگ غم و اندوه به خود گرفته است.

به گزارش مهر، زخمهای کهنه معصومه دختری که به واقع معصوم است، سکانسهایی نه چندان دلچسب از فیلم زندگی خانواده قاسم بریسم را رقم زده است که بی شک تنها تصور آن و نه دیدنش برای خیلی از مردم سخت و غیرقابل تحمل باشد.

دیدن دختری که هر روز رشد می کند و قد می کشد اما با زجری کشنده، دختری که بازی کردن و خندیدن را مثل خیلی از دخترکان روستای دوسلق شهرستان شوش دوست دارد ولی توان آن را ندارد، شاید زجرآورترین صحنه های زندگی را برای مادری تشکیل می دهد که دوست دارد دخترش همانند سایر هم سن و سالانش بخندد، بازی کند و حرفهای شیرین و با نمک بر زبان جاری کند.

زخم‌های بی علاج معصومه

حکایت این گزارش، زندگی غم‌انگیز معصومه بریسم دختری پنج ساله از شهرستان شوش است که با یک بیماری ناشناخته و از همان دوران نوزادی دست و پنجه نرم می کند به گونه ای که هم اکنون بدن این دختر همیشه خونی و زخمی است.


مدیر بازدید : 94 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
به گزارش گروه فرهنگي مشرق، در برنامه اهداي جوايز سينمايي نيكي كريمي به موزه سينما، پس از اتمام مراسم نيكي كريمي در مقابل چشم خبرنگاران و عكاسان عزت‌الله انتظامي را در آغوش گرفت.

صبح امروز مراسم اهداي جوايز سينمايي نيكي كريمي به موزه سينماي در حالي برگزار شد كه اتفاق عجيب در اين مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نيكي كريمي بدون توجه به شعائر اسلامي عزت الله انتظامي را در آغوش گرفت بدون اين كه توجهي به نحوه انعكاس اين مطلب در جامعه داشته باشد.

اين مسئله نشان مي‌دهد كه جامعه هنري ايران كماكان توجهي به ارزش‌هاي ديني و اسلامي حاكم بر جامعه ندارد و بر شيوه غربي خود حركت مي‌كند.

متأسفانه تاكنون رسانه‌هاي رسمي كشور خبري درباره اين حركت ناشايست منتشر نكرده‌اند.
مدیر بازدید : 91 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت وبگردي 2030 دکتر خرم آبادي دبير کارگروه مصاديق محتواي مجرمانه در گفتگو با خبرنگار وبگردي 2030 از فيلتر شدن سايت آمريکايي گوگل و جي ميل تا ساعتي ديگر خبر داد.

خرم آبادي در توضيح خبر فوق گفت: به دليل درخواست‌هاي مکرر مردمي، سايت گوگل و جي ميل تا ساعتي ديگر در سراسر کشور فيلتر مي‌شوند.

وي در خصوص مدت زمان فيلتر اين سايت نيز گفت: گوگل و جي ميل تا اطلاع ثانوي در سراسر کشور فيلتر خواهند شد.

گفتني است اين اقدام براي اين صورت مي‌گيرد که سايت يوتيوب، متعلق به سايت گوگل با وجود گذشت 13 روز از اعتراضات مسلمانان در سراسر جهان و درخواست آنها براي حذف اين فيلم در فضاي مجازي صورت مي‌گيرد. اقدام سايت گوگل در انتشار فيلم موهن عليه پيامبر اعظم در روزهاي گذشته و اصرار اين سايت به سياست آمريکايي در عدم برداشتن اين فيلم سبب شده تا اعتراضات گسترده‌اي نسبت به اين فيلم صورت بگيرد و در نهايت با درخواست‌هاي مکرر مردم مسلمان ايران، دسترسي به اين سايت در سراسر کشور تا اطلاع ثانوي مسدود شود.

مدیر بازدید : 81 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: بار دیگر سلطه‌گران رسانه‌یی دنیا شیفته‌ی قدرت مجازی خود شده و به ساحت والای پیامبر عزیز اسلام به‌شکل بی‌سابقه‌ای تاخته‌اند، غافل از این‌که آن خداوندی که گهواره‌ی حضرت موسی (ع) را به سلامت از رود نیل گذراند و او را با معجزات آشکار بر فرعونیان پیروز کرد.

مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی«فرا» نیز ضمن محکوم کردن این اقدامات، دو وظیفه را برای کلیه دست‌اندرکاران این حوزه متصور است: از آنجا که هرگونه سرویس‌دهی به محتوا و مضامین هم‌جهت با این اهانت‌ها به مثابه تایید و حمایت از آن است، لذا هوشیاری و دقت همه‌ی فعالان این حوزه و همچنین تذکر و اعتراض به صاحبان سرورها و سرویس‌دهندگان چنین مضامینی ضرورتی انکارناپذیر است.

بنابراین از عموم کاربران فعال در فضای مجازی دعوت می‌گردد تا ضمن تداوم اعلام انزجار از سرویس‌دهنده‌های اینترنتی حامی محتواهای موهن به پیامبران عظیم‌الشان الهی، در اعتراض به عدم اقدام شایسته از سوی شرکت گوگل مبنی بر توجه به خواست مردم دنیا و اصرار بر عدم حذف محتوای موهن به پیامبر اسلام از روی سرورهای خود، بویژه در جست‌وجوگر گوگل و یوتیوب، همراه با هم به‌مدت دو روز طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (سوم و چهارم مهرماه جاری) مطابق با 24 و 25 سپتامبر میلادی استفاده از سرویس‌های اینترنتی گوگل را متوقف می‌کنیم و گوگل را از اولویت استفاده‌ی خود در فضای مجازی کنار می‌گذاریم.

این مجمع درباره‌ی دومین وظیفه‌ی خود این‌گونه توضیح داده است: از تمام فعالان فضای مجازی در سراسر دنیا دعوت می‌شود با تولید و انتشار محتوای متناسب با بسترهای مختلف فضای مجازی ضمن مقابله با سازندگان فیلم موهن به شناساندن و معرفی چهره‌ی حقیقی و نورانی پیامبر اکرم (ص) و خلق عظیم ایشان بپردازند.

در این‌باره پیشنهاد می‌شود با ترجمه‌ی بخش‌هایی از خطبه‌ی 160 و 108 کتاب نهج البلاغه امیرمومنان علی (علیه‌السلام) و همچنین دعای دوم صحیفه‌ی سجادیه و دیگر متون اصیل موجود در وصف پیامبر به زبان‌های گوناگون و انتشار گسترده‌ی آن در فضای مجازی در شناساندن چهره‌ی تابناک و صفات پیامبر اعظم به جهانیان تلاش کنیم


مدیر بازدید : 100 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس در مطلبی تحت عنوان "پرده هایی از حیا که در «سیما» فرو می ریزند" نوشت:
 
   هوس بازی مردان متأهل، نزول خواری زنان چادری، عشق‌های پنهان پدر و مادر و این روزها هم خواستگاری دختر جوان شهرستانی از یک پیرمرد، این است وصف سوژه‌های ناب سریال‌های تلویزیونی برای کورس با برنامه‌های فارسی زبان ماهواره. 
 
روزهایی که در سیمای جمهوری اسلامی ایران، زنان چادری در نقش های کلفت و نوکر به تصویر کشیده می‌شدند اگر همتی بر شکستن سکوت مسئولان درباره این حرمت‌شکنی وجود داشت امروز شاهد رسوخ سوژه های بیمار سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به عنوان سوژه ناب شبکه‌های داخلی در کشورمان نبودیم.
 
خانواده اسلامی و ایرانی همان چیزی است که سال‌ها به داشتن آن در دنیا فخر فروختیم و حرمتش را والا نگاه داشتیم. اسنادی از آن در تمدنمان گرد آوردیم و اسلام را الگو برای حفظ حریم آن قرار دادیم. هر کسی از آن سوی مرزها برایمان گفت از آنچه آنها ندارند پاسخ گفتیم و «خانواده» را در عمق جان و  شریعتمان، مقدس خواندیم.
 
اما این روزها به بدترین شکل در زمین آنهایی که به همین داشته ها غبطه می خوردند بازیگردان شده ایم. آنها شبکه های فارسی زبان به راه می اندازند و سریال هایی می سازند تا «حریم خانواده» را در اذهان ما خوار و سبک جلوه دهند و مروج  بی حیایی و پرده دری شوند که البته حرجی بر آنها نیست اما چه کسانی و با چه اهدافی پای تکرار این سوژه ها را به سیمای جمهوری اسلامی ایران باز می کنند؟
 

آیا منافذ غربیل تلویزیون بیش از حد باز شده است که هر نویسنده و تهیه کننده ای با هر تفکری از آن می گذرد یا توان رقابت با شبکه های ماهواره ای وجود ندارد که برای جذب مخاطب به هر سوژه بیماری رو می آورند؟


مدیر بازدید : 85 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

پشت پرده هاي روابط اينترنتي چه ميگذرد؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران سيد کمال هاديانفر افزود :دختر زخم خورده یک رابطه غیر اخلاقی بود، او در حالیکه اشک بر گونه های سرخش سرازیر بود، انتظارنداشت تمامی هشدارها و جملات به ظاهر کلیشه ای که در خبرها می‌شنود در مورد خود او به واقعیت تلخ بدل شود.
از او که می پرسیدی چرا اعتماد کردی؟ می گفت اصرار زیادی می کرد، هیچ گاه قصد نداشت این رابطه جدی شود و...
رخدادی که در شهریور ماه سال جاری اتفاق افتاد تنها موردی از موارد بسیار مشابهی بود که هر روزه در گوشه و کنار کشور رخ می‌دهد. به نظر می رسد اعتماد کاذب به اشخاص و خوش خیالی در مورد افراد ناشناس عاملی تعیین کننده در قربانی پرونده های هتک حیثیت می باشد.
وي بيان کرد این حادثه تلخ بر اثر سهل انگاری و اعتماد به رابطه دوستی در فضای مجازی اتفاق افتاده بود، در همين خصوص در پی شکایت‌های متعددی مبنی بر اغفال دختران مبنی بر سوءاستفاده‌های غیر متعارف با استفاده از بستر فضای مجازی به پرونده‌ای برخورد کردیم که در آن دختری خود زخم خورده یک رابطه مسموم و غیر اخلاقی بوده است.
این دختر جوان در تکمیل پرونده خود اظهار داشت: در یکی از شبکه های اجتماعی با فردی آشنا شدم و پس از گذشت مدتی، ارتباط ما در فضای مجازی تغییر ماهیت پیدا کرد. این رابطه‌ی مجازی با رد و بدل شدن شماره تماس و ملاقات حضوری به شکلی فیزیکی تغییر ماهیت داد و در این حین، مرد جوان فرصت پیدا کرد تا اعتماد مرا جلب کند.
شاکی در ادامه اظهاراتش بیان د اشت: در صورتی که بارها به آن پسر متزور گفته بودم قصد پایان دادن به این رابطه را دارم، اما این مرد هر بار به هر بهانه ای این ارتباط را به نحوی ادامه می داد.
ایشان ادامه داد: در نهایت متهم که جوانی با سابقه ی این قبیل اعمال بر قربانیان متعددی بوده است شاکیه را به خانه کشانیده و و او را قربانی نیت شوم خود کرد، با ادامه ی مزاحمت های بزه کارانه از طریق پیامک و اینترنت در نهایت شاکیه تصمیم به شکایت گرفت.
سردار هاديانفر خاطرنشان کرد: در نهایت ماموران پلیس فتا پس استعلام ها و اقدامات تخصصی در نهایت مکان اختفای متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند. ابتدا فرد بزه کار تلاش داشت منکر جرم ارتکابی خود شود، اما با استفاده از ادله تخصصی جمع آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا او را مجبور به اعتراف شد و در جریان این اعترافات به موارد مشابه دیگری اشاره کرد

مدیر بازدید : 69 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

اتحادیه عرب اهانت به رسول اکرم (ص) در یک فیلم ساخته شده از سوی قبطی های مهاجر  در آمریکا را محکوم کرد.

دولت افغانستان به منظور جلوگیری از انتشار فیلم موهن آمریکایی که به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین می‌کند سایت یوتیوب را مسدود کرد.

یک روزنامه آمریکایی فاش ساخت که سازنده فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، یک صهیونیست تبعه آمریکا است.

مردم مصر امروز در محکومیت فیلم توهین به نبی اکرم(ص) که قبطیهای مقیم آمریکا آن را تولید کردهاند، مقابل سفارت آمریکا تظاهرات برگزار میکنند.

منبع: فارس

مدیر بازدید : 72 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)
به گزارش مشرق به نقل از فارس، یک منبع در گفت‌وگو با پایگاه خبری عربی پرس اعلام کرد که تروریست‌های مسلح روز گذشته یک کودک 10 ماهه به نام «ماسه شعبوق» را در روستای «اورم الکبری» در ریف حلب به گلوله بستند.

ماجرا از این قرار بود که خانواده این کودک برای تفریح و استراحت به مناطق اطراف این روستا رفته بودند و ماسه در بغل دایی پدرش بود که افراد این خانواده با تروریست‌های مسلح در منطقه برخورد می‌کنند.

هنگام برخورد با افراد مسلح کودک به شدت به گریه می‌افتد و همین موجب می‌شود تا تروریست‌های مسلح این کودک و چهار نفر همراه وی را به گلوله ‌ببندند.

این منبع در ادامه می‌افزاید که این روستا بارها شاهد قتل و کشتار و ربودن اهالی به دست تروریست‌های مسلح موسوم به «ارتش آزاد» بوده است.

همچنین منبع مذکور تاکید می‌کند که این تروریست‌ها هر از چندگاهی شماری از ربودشدگان نظامی و غیر نظامی را به روستا آورده و آنها را در آنجا اعدام می‌کردند.
مدیر بازدید : 92 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Mozilla SeaMonkey v2.12 - نرم افزار مرورگر اینترنت موزیلا سیمانکی

مرورگر Mozilla SeaMonkey از خانواده نرم افزار های موزیلا می باشد که از سرعت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. محیط مرورگر موزیلا سیمانکی بسیار کاربر پسند بوده و به صورت مدرن و با معماری کراس پلتفرم ارائه شده توسط پروژه موزیلا طراحی شده است. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای وب، شتاب سخت افزاری، سرعت جاوا اسکریپت بالا و ... پشتیبانی می کند. از جمله امکانات محبوب این مرورگر می توان به باز کردن چندین تب، مسدود کردن تبلیغات، نوار موقعیت هوشمند، جستجو، ابزارهای توسعه وب نظیر دیباگر جاوا اسکریپت، پشتیبانی از افزونه، همگام سازی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد.  مجموعه نرم افزار اینترنتی آزاد و رایگان است که در امتداد پایان توسعه مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا عرضه می شود. این مجموعه نرم افزاری جایگزین مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا می باشد که برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز در دسترس است.

مدیر بازدید : 78 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
به گزارش جهان به نقل از عصر ایران، یکی از نکات جالبی که در اجلاس وزرای خارجه عدم تعهد وجود داشت ، قرار دادن صندلی ویژه برای وزیرخارجه بحرین بود. اگر به عکس های سالن همایش های صدا و سیما که محل برگزاری اجلاس وزیران بود نگاه کنید ، همه صندلی های مهمانان ، آبی رنگ بود ولی صندلی شیخ خالد بن احمد آل خلیفه ، وزیر خارجه بحرین ، کرم رنگ بود.

ماجرای صندلی جداگانه برای وزیر خارجه بحرین در اجلاس تهران چه بود؟ +عکس

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 11,209
  • بازدید کلی : 64,132