loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 65 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ من و تو و بارون از محمد مبینی

شب و دلتنگی و بارون نگاه خیس این دیوار

یه بغض تو گلو مونده تنم خسته از این تکرار

صدای هق هق بی تو داره می باره تنهایی

تو نیستی یو نمی دونی چقدر بیگانه با مایی

چقدر امشب نفس گیره من و بارون هم دردیم

داریم قصه می گیم باهم داریم باهم می گردیم

همین امشب تو این بارون من از دوریت می میرم

تمومه عمر من بی تو از این تقدیر دل گیرم

زمین سرده هوا تاریک ونم ناکه امیدی نیست

نگاه هم خیس و درد ناکه تو اما بی صدا رفتی

تنم خسته ات همین جا تو این خاکه

چقدر بی تابه این بارون واسه  چشمات

نمی زارم تو رو اینجا تنها که داره می باره تنهایی

چقدر این قطره ها غمگین و افسرده من تنهام

نزار اینجا من و بارون بدون تو چه امیدی

به این موندن چقدر امشب نفس گیره

من و بارون هم دردیم داریم

قصه می گیم باهم داریم باهم می گردیم

همین امشب تو این بارون من از

دوریت می میرم تمومه عمر من بی تو

از این تردید می میرم



دانلود آهنگ من و تو و بارون با حجم 1.3 مگابايت با کیفیت 56 |

دانلود آهنگ من و تو و بارون با حجم 3.6 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 774
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 844
  • بازدید ماه : 844
  • بازدید سال : 12,013
  • بازدید کلی : 64,936