loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 87 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ دلم تنگ تو میشه از نیما علامه 

دلم تنگ تو میشه هوا وقتی گرفته است

هنوز عطر تن تو رو پیراهن من هست

نمی دونم الان کجای این دنیایی

کسی کنارت هست یا اینکه تنهایی

واسم زندگی دشواره

همه این خونه خنده هاتو کم داره

دلم تنگ تو میشه هوا وقتی گرفته است

هنوز عطر تن تو رو پیراهن من هست

هنوزم شب یلدا تو فالم تو میفتی

میفتم یاد دوست دارمایی که می گفتی

می میرم …. می میرم …. می میرم…

خاطره های خوبت از سرم نمی ره

حالا به جای من دستتاتو کی می گیره

می گیره دلم وقتی ازم دوری

نزار تنها بمونم اینجوری

دلم تنگ تو میشه هوا وقتی گرفته است

هنوز عطر تن تو رو پیراهن من هست

هنوزم شب یلدا تو فالم تو میفتی

میفتم یاد دوست دارمایی که می گفتی

می میرم …. می میرم …. می میرم…



دانلود آهنگ دلم تنگ تو ميشه با حجم 1.7 مگابايت با کیفیت 56 |

دانلود آهنگ دلم تنگ تو ميشه با حجم 4.7 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 11,210
  • بازدید کلی : 64,133