loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 71 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ رفتی که رفتی از ناصر صدر

 دلم برات تنگ شده نیستی کنارم

هنوز باور نکردم تو رو ندارم

این همه احساسم رو به پات گذاشتم

اما  چه راحت می گی دوستت نداشتم

مگه نگفتم بمون رفتی که رفتی

شدم خراب و داغون رفتی که رفتی

دلت چطوری اومد تنهام بزاری

برام خبر اوردن دوستم نداری



مدیر بازدید : 59 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ دیوونه از محسن منفرد

عزیزم عشق تو ارامش دنیامه عزیزم

لحظه ی غروب غم هامه عزیزم

می خوام تا ابد بمونی تو دلم عزیزم

تو یه دنیای پر از رازی عزیزم

با نگات ترانه می سازی عزیزم

تو دلیل اوج پروازی واسم

دیونه دیونه اتم دیوونه بازی در نیار

وقتی می خوام ببینمت نگو از سر رام برو کنار

دیونه دیونه اتم دیونه بازی کارمه

دوست دارم هرجا می رم ببینم عشق من کنارمه



مدیر بازدید : 60 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ زندونی از محمد جهانشاهی

 تن من بی تاقدته  نرو منو تنها نزار

بار سیاه غصه تو به روی شونه هام بزارم

ارامشی برای من  تا همیشه می خوام تو رو

دستاتو تو دستم بزار عاشقشم کنارتو

زندونی هر نفسم وقتی دلت تنگه این شبا

با بوسه دلتنگی هاتو رها کن بمون بیا

زندونی هر نفسم وقتی  دلت تنگه این شبا

بابوسه تنگی هاتو رها کن و با من بیا

اروم  و بی پروا بخواب  نگو که درد می کشه دل

دقدقه ای نداشته باش که تویی ارامش دل

اروم دریای دلت سخت نگیر اشک نبار

تقدیر رو غافل گیر رو کنار من دوام بیار

زندونی هر نفسم وقتی دلت تنگه این شبا

با بوسه دلتنگی هاتو رها کن بمون بیا

زندونی هر نفسم وقتی  دلت تنگه این شبا

بابوسه تنگی هاتو رها کن و با من بیا



مدیر بازدید : 65 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود AIDE - Android Java IDE - نرم افزار موبایل برنامه نویسی اندروید

با استفاده از نرم افزار AIDE - Android Java IDE بر روی گوشی خود کامپایلر برنامه های اندروید را داشته باشید. این ابزار مختص برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار های اندروید است. نرم افزار به صورت لحظه ای خطاها و اشتباهات برنامه نویسی را اطلاع رسانی می کند، کدهای نوشته شده را به طور خودکار بازسازی می کند و در نهایت نرم افزار نوشته شده شما را تنها با انتخاب یک گزینه ایجاد و اجرا می کند.



مدیر بازدید : 86 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Kaspersky AntiVirus / Kaspersky Internet Security 2013 v13.0.0.3370 - آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کاسپرسکی 2013

محصولات عرضه شده توسط گروه کاسپرسکی که یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی است، در بین کاربران رایانه بسیار پر طرفدار می باشد. به تازگی نسخه نهایی آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت روسی عرضه شده است. در نرم افزار های Kaspersky Internet Security 2013 و 2013 Kaspersky AntiVirus ابزارهای مختلف بسیاری برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است.



مدیر بازدید : 59 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Microsoft .NET Framework - تمامی نسخه های دات نت فریم ورک

Microsoft .NET Framework یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی بسیاری از نسخه‌های سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجراست و به سیستم عاملهای دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. این چارچوب شامل مجموعه ای زبانهای برنامه نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می باشند. مجموعه ای از کتابخانه های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم افزار در این چارچوب قرار گرفته اند که در قالب بخشهای عمده ای همچون فناورهای ASP.NET و ADO.NET و بسیاری فن آوری های خاص دیگر ارائه می شوند که تعداد آنها در نسخه های اخیر همگام به خاص تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است. بخش کامپایلر این چارجوب یک Just in Time Compiler است به این معنی که کد تمام زبانها به یک زبان میانی به نام اسمبلی ترجمه شده و توسط یک ماشین مجازی (Virtual Machine) بر اساس نیازها و مشخصات هر سیستم عامل و سخت افزار به اجرا در می آیند. کتابخانه‌های از پیش نوشته شده که در این چارچوب قرار دارند و در واقع پایه‌های اشیاء و کلاس‌های اصلی (Base Classes) این چارچوب را تشکیل می‌دهند بخش وسیعی از نیازهای برنامه نویسی را تحت پوشش قرار می‌دهند. از این جمله می‌توان به واسط های گرافیکی کاربر، دسترسی به پایگاه‌های داده، رمزنگاری، برنامه‌های تحت وب، الگوریتم های کار با اعداد و ارتباطات شبکه‌ای را نام برد. در ژوئن سال ۲۰۰۰، شرکت مایکروسافت ایجاد چهارچوب نرم افزاری دات‌نت، به همراه یک زبان برنامه نویسی جدید به نام سی شارپ را اعلام کرد. چارچوب دات‌نت یک مجموعهٔ وسیع از امکانات برنامه‌نویسی است. زبانهای سی‌شارپ (#C) و ویژوال بیسیک دات‌نت (وی‌بی دات‌نت) و ای‌اس‌پی دات‌نت (ASP.NET) همگی از چارچوب دات‌نت استفاده می‌کنند. برنامه‌های نوشته شده در این چهارچوب، ابتدا به زبان میانی مایکروسافت و متاداده (metadata) ترجمه شده و سپس توسط CLR اجرا می‌شوند. دات نت باعث شد که قدرت برنامه نویسی در زبانهای تحت این چارچوب یکسان شود و تفاوت فقط در نوع کد نویسی باقی بماند. چون ابزار و قدرت در دات نت از خواص دات نت است، نه زبان. تغییر عمده‌ای که در برنامه نویسی با دات نت نسبت به گذشته قابل رویت است نحوه اتصال به پایگاه داده است که علاوه بر روشهای قدیمی مانند DAO و ADO می‌توان از فناوری جدید ADO.NET استفاده کرد. در این روش نحوه اتصال، خواندن و نوشتن کاملا متفاوت است که این تفاوت تسهیل در برنامه نویسی و سرعت در تبادل اطلاعات را به ارمغان می آورد.


مدیر بازدید : 73 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود K-Lite Mega Codec Packs v9.2.0 x86 - Codec Packs v9.2.0 x64 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...


مدیر بازدید : 84 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Google Chrome v21.0.1180.79 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم
مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.


مدیر بازدید : 78 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Reader X v10.1.4 - نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف
Adobe Reader جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف كمپانی Adobe است كه جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، كه به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است كه به كاربران فقط امكان باز كردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط كاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.
همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.

لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.


مدیر بازدید : 61 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Quran - نرم افزار موبایل قرآن کریم

نرم افزار قرآن کریم به رسم الخط عثمان طه ویژه گوشی های اندرویدی ارائه شده است که دارای ویژگی های زیر است:
1- فهرست سوره ها به صورت تفکیک شده بر اساس جزء، شماره سوره، تعداد آیه، مکی یا مدنی و شماره صفحه.
2- مرور صفحات به راحتی و به صورت ورق زدن صفحه انجام پذیر است.
3- صفحه کامل در حالت عمودی و با متن ریز و در حالت افقی متن درشت ظاهر می شود.
4- امکان بوک مارک (نخ آخرین قرائت) به تعداد نامحدود.
5- امکان دانلود قرائت صفحه جاری یا کل صفحات از قاریان مشهوری مانند عبدالباسط، منشاوی، هانی، طبلاوی و...
6- انتقال سریع به سوره و صفحه دلخواه.
7- امکان دانلود ترجمه به چندین زبان از جمله فارسی.
8- امکان جستجوی سریع و آنی در آیات.
9- پس زمینه مشکلی و سفید به دلخواه
10- و...



تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,859
  • بازدید ماه : 2,859
  • بازدید سال : 14,028
  • بازدید کلی : 66,951