loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 59 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ زندونی از محمد جهانشاهی

 تن من بی تاقدته  نرو منو تنها نزار

بار سیاه غصه تو به روی شونه هام بزارم

ارامشی برای من  تا همیشه می خوام تو رو

دستاتو تو دستم بزار عاشقشم کنارتو

زندونی هر نفسم وقتی دلت تنگه این شبا

با بوسه دلتنگی هاتو رها کن بمون بیا

زندونی هر نفسم وقتی  دلت تنگه این شبا

بابوسه تنگی هاتو رها کن و با من بیا

اروم  و بی پروا بخواب  نگو که درد می کشه دل

دقدقه ای نداشته باش که تویی ارامش دل

اروم دریای دلت سخت نگیر اشک نبار

تقدیر رو غافل گیر رو کنار من دوام بیار

زندونی هر نفسم وقتی دلت تنگه این شبا

با بوسه دلتنگی هاتو رها کن بمون بیا

زندونی هر نفسم وقتی  دلت تنگه این شبا

بابوسه تنگی هاتو رها کن و با من بیا



دانلود آهنگ زندوني با حجم 1.2 مگابايت با کیفیت 56 |

دانلود آهنگ زندوني با حجم 3.3 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 11,380
  • بازدید کلی : 64,303