loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 58 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ دیوونه از محسن منفرد

عزیزم عشق تو ارامش دنیامه عزیزم

لحظه ی غروب غم هامه عزیزم

می خوام تا ابد بمونی تو دلم عزیزم

تو یه دنیای پر از رازی عزیزم

با نگات ترانه می سازی عزیزم

تو دلیل اوج پروازی واسم

دیونه دیونه اتم دیوونه بازی در نیار

وقتی می خوام ببینمت نگو از سر رام برو کنار

دیونه دیونه اتم دیونه بازی کارمه

دوست دارم هرجا می رم ببینم عشق من کنارمه



دیونه دیونه اتم دیوونه بازی در نیار

وقتی می خوام ببینمت نگو از سر رام برو کنار

دیونه دیونه اتم دیونه بازی کارمه

دوست دارم هرجا می رم ببینم عشق من کنارمه

عزیزم عاشق تمومه حرفاتم عزیزم

محو خنده های زیباتم عزیزم

با تو خوشبختی رو می خوام این فقط

عزیزم تو عزیزتر از نفس هامی عزیزم

همه ارزوی دنیامی عزیزم

جاتو هیچ کسی نمی گیره تو دلم

دیونه دیونه اتم دیوونه بازی در نیار

وقتی می خوام ببینمت نگو از سر رام برو کنار

دیونه دیونه اتم دیونه بازی کارمه

دوست دارم هرجا می رم ببینم عشق من کنارمه

دیونه دیونه اتم دیوونه بازی در نیار

وقتی می خوام ببینمت نگو از سر رام برو کنار

دیونه دیونه اتم دیونه بازی کارمه

دوست دارم هرجا می رم ببینم عشق من کنارمه


دانلود آهنگ ديوونه با حجم 1مگابايت با کیفیت 56

دانلود آهنگ ديوونه با حجم 2.8 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 11,381
  • بازدید کلی : 64,304