loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 73 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ اون که نفس بود از امیر هوشمند

اونکه نفس بود واسه من نفسم ازم گرفت

قرارش این بود که نره وقتی که رفت دلم گرفت

نیستی ببینی این دلم واسه تو قصه دار شده

ببین مثل دیونه ها واست یه بی قرار شده

رفتی برو نیستی دیگه نیستی که ارومم کنی

حال بدم رو ببینی با بوسه هات خوبم کنی

برو ولی دیگه نگو که یکی هست به فکر تو

توی زندون دلم فقط به تو فکر می کنم

وقتی که بیخیال بشی نسبت به من گریه هات

رفتی که دیگه نشنوی چقدر می گم تو رو می خوام

رفتی که دیگه نشنوی چقدر می گم تو رو می خوام

نیستی ببینی این دلم واسه تو قصه دار شده

ببین مثل دیونه ها واست یه بی قرار شده

رفتی برو نیستی دیگه نیستی که ارومم کنی

حال بدم رو ببینی با بوسه هات خوبم کنی



دانلود آهنگ اون كه نفس بود با حجم 1.4 مگابايت با کیفیت 56 |

دانلود آهنگ اون كه نفس بود با حجم 3.8 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 11,399
  • بازدید کلی : 64,322