loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 74 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ تاوان از ارمان بیات پور

نمی دونم واسه چی اینجوری به سرم اومد

بابت کدوم گناه خوشبختی هام به سر اومد

هیچی نیست بهم  بگه تاوان چی رو پس می دم

حتی تنهایی با دسته خودم کشیدم

فکر نمی کردم که یه روز بخواد به من دروغ بگه

بخواد از سادگیم پیش این و اون بگه

من که رفتم پیشیش حرفای قلبمو زدم

اخه اون بهم می گفت رسم امانت بلدم

نمی تونم بعد  به هیچکس اعتماد کنم

خواستم اما نمی شه هیچ کسی رو پیدا کنم

دارم به روزی که تنها می شم فکر می کنم

نمی دونم اما من بدون اون دق می کنم

سادگی  عاقبتی به جز برام نداشت

زندگی تنهایشو برای من به جا گذاشت

اخر قصه ی ما ببین چطور به سر رسید

ولی دست های تو به دست های من نرسید

نمی تونم بعد  به هیچکس اعتماد کنم

خواستم اما نمی شه هیچ کسی رو پیدا کنم

سادگی  عاقبتی به جز برام نداشت

زندگی تنهایشو برای من به جا گذاشت

اخر قصه ی ما ببین چطور به سر رسید

ولی دست های تو به دست های من نرسید



دانلود آهنگ تاوان با حجم 1.2 مگابايت با کیفیت 56 |

دانلود آهنگ تاوان با حجم 3.2 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 11,255
  • بازدید کلی : 64,178