loading...
فارسی بلاگ
مدیر بازدید : 62 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

متن آهنگ قشنگ ترین اشتباه  از هاتف

بدون تو با کنایه تو یه حس بی حواسه

اونی که عاشق من بود

حالا منو نمی شناسه گریه کردم خندی کرد

داشت منو شکنجه می کرد اون با حرفای قشنگش

توی قلبم زندگی کرد

می دونستم بی من خوبه

حالش ازم جدا شد بدون خواهش هنوز

می پیچه عطر خوبش  این همه درد و از کدومش بگم

می دونستم بی من خوبه

حالش ازم جدا شد بدون خواهش هنوز

می پیچه عطر خوبش  این همه درد و از کدومش بگم

هیس هیچی نگو ساکت باش

منو فروختی فکر عشق و حالت باش

تو بی من خوشی یو من با خوشی هات خوشم

هنوز فکر قدیمات دارن منو می کشن

هی دل مارو ارزون دادی یو

مایه دل صاف داشتیم اون با

برو باد بیاد یادتو ببره به طالب جدیدت بگو نازتو بخره

دلت تنهاس تویی که داری می زنی اره اتیشش

بعد من کی رو داری بری شبا پیشش

تو که برگشت نباشه یه چیکه حتی اشتباشم قشنگ و شیکه

من نخواستم اشک بریزه هر چی بد کرد با عزیزه

فکر اینکه داره می ره دنیامو بهم می ریزه

 گریه کردم خندی کرد

داشت منو شکنجه می کرد اون با حرفای قشنگش

توی قلبم زندگی کرد

می دونستم بی من خوبه

حالش ازم جدا شد بدون خواهش هنوز

می پیچه عطر خوبش  این همه درد و از کدومش بگم

می دونستم بی من خوبه

حالش ازم جدا شد بدون خواهش هنوز

می پیچه عطر خوبش  این همه درد و از کدومش بگم



دانلود آهنگ قشنگ ترين اشتباه با حجم 1.2 مگابايت با کیفیت 56 |

دانلود آهنگ قشنگ ترين اشتباه با حجم 3.3 مگابايت با کیفیت 128

منبع: آذر آوا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 565
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 635
  • بازدید ماه : 635
  • بازدید سال : 11,804
  • بازدید کلی : 64,727